• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Навчання осіб з особливими освітніми потребами

ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ

/Files/images/Інклюзивна освіта.png

Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на забезпеченні основного права дитини на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу загальної середньої освіти.

Метою інклюзивного навчання є покращення навчального середовища, в якому вчитель і учні відкриті до різноманіття, де гарантується забезпечення потреб учнів і повага до їх здібностей та можливостей бути успішними.

Інклюзивна освіта -

· Створення позитивної атмосфери.

· Командний підхід.

· Індивідуалізація освітнього процесу.

· Адаптація та модифікація.

· Підготовка педагогів.

· Ефективне залучення членів родини.

Інклюзивне навчання – це комплексний процес на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей на основі Концепції розвитку інклюзивної освіти (наказ МОНУ від 1 жовтня 2010 р. № 912)

Метою Концепції розвитку є:

· визначення пріоритетів державної політики у сфері освіти в частині забезпечення конституційних прав і державних гарантій дітям з особливими освітніми потребами;

· створення умов для удосконалення системи освіти та соціальної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, шляхом упровадження інноваційних технологій, зокрема, інклюзивного навчання;

· формування нової філософії суспільства щодо позитивного ставлення до дітей та осіб з порушеннями психофізичного розвитку та інвалідністю.

Передумовою у забезпеченні успішності навчання дитини з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти є індивідуалізація освітнього процесу.

Індивідуальне планування освітнього процесу має на меті:

- розроблення комплексної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами, що допоможе педагогічному колективу закладу пристосувати середовище до потреб дитини;

- надання додаткових послуг та форм підтримки у процесі навчання;

- організацію спостереження за динамікою розвитку учня.

Індивідуальна програма розвитку розробляється групою фахівців (заступник директора з навчально-виховної роботи, вчителі, асистент вчителя, психолог, вчитель-дефектолог та інші) із обов’язковим залученням батьків, або осіб, які їх замінюють, з метою визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання дитини з особливими освітніми потребами.

Оформлення та ведення відповідної документації покладається на асистента вчителя.

Докладніше про інклюзивну освіту:

Для батьків

Для фахівців

Протидія булінгу

Для забезпечення доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами у школі є пандус.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930